Кошик
118 відгуків
ТОВ «ВТК «Эдельвейс»

Завод Спецавтотехніка

Завод Спецавтотехніка

Про заводі Спецавтотехніка Бобруйськ, історію та досягнення. Інтернет сторінка виробника щеповози, напівпричепів з рухомою підлогою, самоскидних напівпричепів з кузовами великого обсягу, самоскидних тракторних причепів, скотовозов.

Завод СПЕЦАВТОТЕХНІКА Бобруйськ, накопичив більш ніж піввіковий досвід виробництва причіпної техніки САТ. Цей досвід дозволяє знову і знову надавати своїм споживачам продукцію з хорошим поєднанням технічних новинок, широкому застосуванню продукції, уваги до деталей. Все це дозволяє вибрати клієнту ту причіпну техніку САТ, яка буде саме в його конкретних умовах вигравати в порівнянні з технікою масових серій у поєднанні продуктивності і економічності в експлуатації щодо ціни купівлі.

     

                                              
Сьогодні ми виробляємо самосвальні причепи САТ, самоскидні напівпричепи САТ різної вантажопідйомності і різного обсягу, в тому числі як сверхгрузоподъемные самоскидні напівпричепи САТ, так і самоскидні напівпричепи підвищеної місткості САТ для легковагих большеобъемных вантажів; саморозвантажувальні напівпричепи з рухомою підлогою САТ (напівпричепи САТ зі зсувним підлогою Cargo Floor) з розвантаженням без підняття кузова, сільськогосподарські тракторні причепи САТ, напівпричепи скотовози САТ, транспортні причепи для худоби для роботи всередині ферм, причепи для перевезення птиці, низькорамні причепи САТ м/п 5-26 тн різних модифікацій, у тому числі багатофункціональні причепи САТ (самоскидний низкорамник причіп-універсал САТ 5 тн); шасі причепів САТ, подкатниє візки САТ та інші замовлені технічними завданнями замовника конструкції для надбудов і цистерн (у тому числі спеціалізовані технологічні напівпричепи і причепи САТ); дооборудуем самоскиди будь-яких типів з кузовом для розвантаження тому під роботу з купованими у нас причепом.

                                             
Сильна конструкторсько-технологічна служба дозволяє нам виготовляти причіпну техніку САТ з урахуванням конкретних побажань клієнта за окремим замовленням, а також з додатковими опціями.
Бобруйський дослідно-механічний завод (назва 1960-го року) був заснований у січні 1946 року. Тоді він називався САРМ і знаходився в системі Міноборони. У 1960 році рішенням Ради Міністрів СРСР 159-й САРМ був включений до системи Мінтрансу УРСР і є його опорним автомобілебудівним підприємством по випуску спецподвижного і самоскидного причіпного парку. Після проведеного технічного переозброєння у 70-ті роки масовими серіями випускав причепи ЗІЛ, МАЗ.
У 1999-2001 роках завод Спецавтотехніка Бобруйськ пройшов етап активного технічного переозброєння, переходу на новий модельний ряд причіпної техніки САТ, перенавчання фахівців, перенастроювання внутрішньої системи управління, налагодження дилерської мережі. Сьогодні завод утримує набраний тоді темп, зберігаючи на високому рівні свою конкурентоспроможність серед виробників галузі.

   Віхи технічних інновацій заводу:
   • 1973 рік. Випуск першого в СРСР самоскида з разрузкой на бічні сторони на базі МАЗ-503 (у співпраці з Мосавтотрансом).
   • 1982 рік. Випуск першого в СРСР самоскидного автопоїзда з розвантаженням самоскида-тягача МАЗ-5549 і причепа 2СП-8 на бічні сторони, вантажопідйомністю 18 тонн.
   • 2001 рік.  
Випуск першого в СНД самоскидного автопоїзди на базі серійного самоскида МАЗ-5516 з кузовом з розвантаженням на три сторони і самоскидного причепа САТ-14А (17 тонн) з разрузкой на дві сторони загальною вантажопідйомністю до 37 тонн.
Випуск першого в СНД самоскидного напівпричепа САТ-118 тривісного односкатного (385R22,5) з полегшеним кузовом за рахунок його напівкруглого перетину вантажопідйомністю 34 тонни.
   • 2004 рік.  
З випуском причепа САТ-133 був даний сильний поштовх формуванню унікальної для СНД лінійки моделей низькорамних причепів (0,8–0,95 м) вантажопідйомністю 4,5–26 тонн, призначених для перевезення дорожньої, комунальної, будівельної техніки методом самопогрузки-саморазгрузки (без застосування крана); у тому числі і універсальних (низкорамник-самоскид).
   • 2005 рік.  
Випуск вперше в світі (!) трехкузовного самоскидного напівпричепа САТ-119 вантажопідйомністю (40 тонн) і об'ємом кузова (до 57 м. куб.).
   • 2011 рік.  
З створенням причепа тракторного птицевоза ППП-4 з'явилося унікальне для Білорусі та Росії технічне рішення, яке об'єднало вимоги технологічності пунктів приймання птиці сучасних перспективних ліній, із зростаючими вимогами до технологічного транспорту для середніх і невеликих підприємств з вирощування птиці. Поява ППП-4 означало перехід на транспортування птиці в стандартних ящиках з одночасним подвоєнням обсягу і вантажопідйомності маневреного тракторного причепа.

   И в настоящее время завод Спецавтотехника Бобруйск по прежнему старается представлять вниманию потребителей технику, которая может заработать дополнительные деньги нашим клиентам по сравнению с существующей на рынке.

   Постоянный мониторинг новинок и тенденций эволюции модельного ряда автостроительных и тракторных заводов позволяют нам сегодня практически одновременно с их новинками выпускать прицепную технику САТ, полностью использующие потенциал шасси или тягача.
Наша мета сьогодні — отримати і повністю задіяти спеціальні знання і досвід споживачів нашої техніки з наших цільових галузей народного господарства.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner